Dalším výrobcem byla STÁTNÍ MINCOVNA V KREMNICI (RR), která velmi pravděpodobně v období do roku 1939 razila tyto odznaky přímo z originální raznice zhotovené pro leteckého střelce. Lev na státním znaku je tvarem podobný předválečnému typu od firmy Provazník. Odznaky byly značeny značkou státní mincovny – K v osmiúhelníku a označením ryzosti stříbra 800 (ryzost 800/1000).
Nejvýznamnějším zahraničním výrobcem odznaků polního leteckého střelce byla firma SPINK & SON LTD LONDON (R). Vzhledem k tomu, že pro odznaky polního leteckého střelce nebyla zhotovena samostatná raznice, všechny tyto odznaky vznikly odřezáním lipového věnce z odznaků pilota/pozorovatele a to přímo již výrobcem. Odznaky britské výroby byly zavedeny v roce 1942 pro příslušníky československého letectva v zahraničí. V roce 1945 byly zbylé zásoby odznaků britské výroby převezeny do vlasti a udělovány výkonnému leteckému personálu působícímu v obnoveném československém letectvu. Tyto odznaky se používaly i po roce 1948, kdy však z ideologických důvodů začalo docházet k vybrušování značky výrobce na rubech odznaků. Vyskytují se dva základní typy odznaku – slabý a silný typ (viz porovnání ražeb v obrazové části). Odznaky se razily z tzv. sterlingového stříbra o ryzosti 925/1000, což bylo značeno na rubu značkou SILVER.
Upozorňuji, že právě u odznaku polního leteckého střelce, se vyskytuje velké množství upravených kusů, které vzniklo odřezáním věnce z odznaků polního pilota či polního pozorovatele. Je pravda, že z důvodu početního nedostatku odznaku polního leteckého střelce u letectva se podobné úpravy odznaku prováděly již v době jeho udělování. Původně ražených odznaků polního leteckého střelce bylo málo a proto, bohužel, dochází i v současné době k „ořezávání“ odznaků. Důvodem je cena odznaků polního leteckého střelce, která na trhu výrazně převyšuje cenu odznaků polního pilota. Pro sběratele však není lehké jednoznačně určit, zda se jedná o dobovou úpravu výrobcem, nebo novodobou úpravu padělatelem.